Wednesday, 20 June 2012

~reason why i gained my weight~

Posted by mrs. tarmizi at 11:52 am

hahaha.. baca tajuk pun da gelak guling2.. adoiiiii.. siyes mmg badan aku da out of shape da.. asyik makan dan makan dan makan.. mana la x membesar bagaikan juara.. sedey... bju2 banyak da tak muat.. sume sangkut kat vontot.. hahaha.. azam nak kuruskan badan konon.. tp smpai sekarang, x jalan2 pun.. angan2 je la.. hahaha.. lama2 da malas nak pikir, makan je la.. kang sakit x bley makan plak ye.. hahaha. ayat nak sedapkan aty sendiri tu.. huhuhu...

mana la x gemuk, asyik la nak masak.. tengah sibuk2 keja pun sempat lagi dok pikir nak masak pe ye mlm ni.. tak ke haru tu?? hahaha.. sume benda teringin.. mcm la ngandung.. hahahaha.. lebih dari org ngandung aku punya teringin tu.. kekekkeke... en hubby aku pun makin membesar dan membolat.. kekekeke.. takpe bang, kita sama2 membesar ye.. klu sorg je membesar, tak adil.. hehehe...

layan je la gambo2 kat bwh ni ye.. ni menu2 yg aku masak bl mood rajin aku sampai.. klu x, aku hentam masak megi je la.. hahaha. x pun makan roti ngan peanut butter je pun.. tp bila angin rajin datang, macam2 la aku hidang atas meja tu nanti.. hehehe..


nampak betapa gemuk nya aku?? adoiii.. stress tgk badan sndiri.. :-(

 nasi minyak ngan ayam kapitan.. mmg marvelles.. gambo google je.. yg aku masak x sempat nak snap.. lapo sgt.. trus telan.. hehehe...

kari sembilang.. yg ni memang feveret aku.. dpt plak part kepala dia.. adoii.. slurrrppp..

 makaroni goreng.. wat pedas2 skit.. mmg yummeh...

 beriani udang.. wink wink...

 oblong.. wat sendiri, puas makan.. nak beli mahal.. anak ramai, mmg kena buat sendiri.. save budget.. kekekeke...

 homemade roti john.. layanz...

terus meleleh air liur.. sambal potai.. makan dgn nasi panas2.. fuuhhhh.. berpeluh...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner