Tuesday, 31 May 2011

aqiqah nur aleesya

Posted by mrs. tarmizi at 4:39 pm
masa cuti skolah bln 3 hr tu, kami satu family blk kelate.. hajatnya nak wat aqiqah si kecik aleesya tu.. tok ayah da belikan kambing biri2.. so, blk la kami beramai2 ke kelate tu.. adik2 en hubby pun blk skali.. bru la meriah kan.. kenduri start pas solat jumaat.. kelate kan off hr jumaat.. so, pas jumaat tu penuhla umah ngan tetamu.. menu simple2 je.. kari daging biri, kari ayam, ayam goreng, sambal belacan kelatan style ngan ulam2.. wpun simple, tp makan wajib tambah ye.. hahaha.. sodap ok!!

mls nak menceceh panjang2.. layan je la gambo2 kat bwh nie... hehehhe..


kambing biri aleesya..


couple 2 ekor ni.. sweet je.. hahaha..

jap lg abis la ko.. makan la puas2 dlu ye..


tak tau jap lg nak kna sembelih tu.. rileks je makan ek?? tgu la jap lg.. heheh.


haaaa.. kan da kena.. aku x tgk pun masa ni.. sedey.. hehehe..




ngeri kan!!


da kna gantung plak..


sesi lapah melapah..


time dorg sibuk memasak, tak snap gambo pun.. aku mls nak kuar umah.. dok belek bdk kecik tu je.. hehehe..


last but not least.. gambo si bdk booolllaattt.. hehehehe..


0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner