Thursday, 18 November 2010

shopping menyopping

Posted by mrs. tarmizi at 11:37 am
nie cite da basi, cite lama.. time sogo wat warehouse sale tu.. tak ingat da aku datenye bl.. yg aku ingat, pg2 lg da kejut anak2 aku bangun, mandi, siap2 then trus kuar gerak ke sogo.. dlm kul 8 lbh mcm tu.. hahaha.. gile punya awal kan.. sbbnye tak nak b'sesak masa menyopping nti.. klu gi awal2, tak ramai org snang skit kita nak memilih brg kan.. tenang gitu.. hehehe.. tu yg gagah jgk ktorg bgn awal2.. smpai sogo dlm kul 9.30 gitu.. sogo pun tak bkak lg.. wakaka.. trus gi bekfes dlu.. da siap bekfes gi sogo blk, tgk2 org da penuh dpn pintu masuk tu.. msg2 da Q nak terjah sogo tu.. ingat kan aku je yg awal, rupanya ada lg yg awal.. hehehe..


kali ni kami menyopping bju2 dan barang2 baby.. yiippiiee.. at last, dpg gak shopping bju2 si kecik ni.. best sgt2 dpt shopping brg2 dia.. hehehe.. rasa nak amek sume2 je.. murah2 plak tu, lg la wat aku geram.. en hubby pun ngekor je ke mana aku gi.. sume yg aku nak, dia ok je.. hehehe... 'amek la syg'.. tu je la yg dia ckp.. hahaha.. ni yg wat tambah syg lg ni.. hehehe.. tp dlm aty dia kan, msti dia ckp abis la koyak poket aku dpt bini yg mcm ni.. hahaha..


abis sume brg2 baby aku borong.. sume keperluan dia da ada.. alhamdulillah.. siap stroller pun ayah dia da belikan.. haaa amek ko.. dr sekecik2 brg smpai la ke besar2 brg dia belikan utk anak dia ni haaa.. puas atykan.. da nama pun warehouse sale, murah2 kan harusla borong sume.. klu tak rugi oooo... hehehe...


alhamdulillah.. sume da settle.. tgl nak topup skit2 je lg.. bju2 dia nak tmbh 2,3 psg lg.. tak sabo nak tgu dia kuor.. hehehe.. hopefully sume ok da selamat.. insyaAllah.. amin...


~pasni kna shopping brg2 skolah plak... huhuhu... senget bahu en hubby aku mcm ni.. hehehe..


seee.. ramai kan yg dok tgu nak masuk sogo...


mat salleh ni pun tak ketinggalan ok.. sgup tu dia tgu.. hehehe..

hasil menghabiskan duit en hubby aku.. hehehe.. thanks ye laling..

setengah dr baju2 si kecik.. comey2 ok.. rasa nak amek sume je.. yg baby girl punya bju lg comey2.. nak amek kang, kuar baby boy plak.. tak ke haru.. hahaha..





0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner