Thursday, 7 October 2010

sekian lamanya

Posted by mrs. tarmizi at 12:37 pm
lama da tak jenguk blog aku ni... da b'sawang2, siap ada labah2 lg.. hehehe.. bl penyakit mls dtg, cenggini la ghupenya.. ni ntah pe la mimpi smlm, tb2 t'ingat kat blog aku ni haaa.. slalu nya tu bkn tak ingat, tp mls bebeno nak menaip.. bl on je lappy, trus down.. trus rasa mcm mls je nak menaip, nak membebel kat blog ni haaa.. hehehe.. bley cenggitu??
byk bnda nak cite kat cni.. tp later2 la kut.. amek mood dlu.. lgpun tak tau nak start dr mana kan.. so kna la karang mengarang dlu, tapis2 dlu pe yg ptt.. then bru bley publish kan.. hehehe.. ok then... see u later2 ya.. hopefully angin rajin mengupdate aku ada la nti.. insyaAllah..

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner