Friday, 15 October 2010

anak aku dibuli???

Posted by mrs. tarmizi at 10:52 am
semalam pas en hubby amek dorg dr skolah, mcm biasa siap2 kan lunch utk dorg.. ms tgh2 mkn tu angah cite dia kna buli ngan kwn2 dia kat skolah.. kna belasah ngan kwn2 dia.. 2,3 org jgk yg belasah dia.. diketuk2 kepala, ditunja2 kepala anak aku tu.. tak ckup ngan tu disepak2 perut si angah.. aku yg dgr ni da mendidih2 da, rasa panas2 da telinga aku ni... tp rileks.. soal siasat dia dlu.. mana la tau, kut2 dia yg cri pasal dlu kan.. tak bley la aku nak melulu je maki hamun anak org kan.. control je dlu.. tya dia ada ke dia cri psl, ckp bkn2 kat kwn2 dia smpai org marah.. dia ckp takde.. tak puas aty, aku tya ada tak angah pukul2 kwn angah?? dia ckp takde.. yg si kakak plak nyampuk, dia ckp ms tu dia pun ada kat situ.. mmg si angah tak mulakan dlu.. angah tak wat apa2.. hmmm... pelik jgk tu.. tya punya tya, mmg dia ckp dia tak wat pe2 pun.. tya dia nape tak report kat cikgu... dia ckp dia nak kuar pun tak bley, bdk2 tu kepong dia kat pintu.. tak bg dia kuar.. fuhhh... geram da aku ni!!! aku pesan ngan dia, nti pe2 hal kat skolah trus bgtau cg..


mlm nye plak, dlm kul 8 cenggitu dpt msg dr somebody suh aku gi tmpt dia ngaji.. katanya anak aku kna pukul... aku pun apa lg, kelam kabut pgl en hubby suh siap2 gi tempat ngaji anak.. panik btol ktorg time tu.. ngan kaki sakit2, hincut2 la jln dua2 org.. hehehe.. lawok pun ye jgk..


smpai2 tgk haziq tgh nanges.. tya2 dia ada ke dia kaco org, ada ke ckp bkn2.. dia ckp tak.. kakak ngan kwn2 dia yg ada kat situ ms kejadian pun ckp si haziq takde wat apa2.. bdk yg belasah dia siap pesan jgn bgtau kat mak ayah.. klu tak dia cri angah kat skolah plak.. waaahhh samseng ko ek... dia ckp dia tak takut ngan aku sb dia samseng.. klu samseng nape ko lari?? bengap btol.. aku ckp kat si angah, ko ckp ngan bdk tu tgu si samseng sorg lg ni nak gi jumpa dia plak.. ckp kat dia umi ko ni kepala samseng.. suka2 nak belasah anak org kan.. kuat sgt da ke?? bkn nak backing anak aku, tp bl da soal2 sume ckp si angah takde wat apa2 tu yg wat aku panas je kan.. nsb baik tak teruk sgt.. cuma bengkak mulut je.. klu jd apa2 mcm mana?? ditunjal2, di ketuk2 kepala anak aku.. biadap sungguh... eeeeeeeeeeeee.... geram aku..

2 comments:

My_Aqeelah on 21 October, 2010 said...

apa certa? tak jumpa parents budak samseng tu? member aku pernah anak pompuan dia kena tampar kat sekolah ngan sorg budk lelaki kelas dia. bila selidik budak tu mmg dr keluarga masalah.

mrs. tarmizi on 03 November, 2010 said...

tak pun g'ah.. bg chance skali lg je.. hehehe.. next time klu dia wat lg, mmg kna la kan..

 

Template Design By:
SkinCorner