Tuesday, 1 June 2010

kami berempat

Posted by mrs. tarmizi at 2:00 pm
mula2 gambo kakak dlu ye.. hehhee.. ni rasanya last 2 week kot.. ptg ahad.. da bosan2 dok umah seharian, ptg tu kami pun kuar la bwk bdk2 dua org ni g main mainan kat tasik dekat ngan PICC tu.. hilang jgk boring dorg kan... aku ngan en hubby jd pemerhati je.. hehehe.. ok la, layan gamba je la ye.. takde story mori ek.. layanzzzz






ramai org ms ni.. masing2 bwk anak.. masa cuti2 cenggini la nak abiskan masa ngan anak2 kan.. hr keje, blk umah pun hari da gelap.. sian anak2..

sronok jg bdk2.. takde pe2 nak pikir.. mcm ringan je kan kepala otak.. hehehe..



dua org ni lg la ringan kepala otak dorg.. nak pe sume dpt.. tu yg makin ngada2 tu..

time baik.. jln siap peluk2 lg.. klu time gado, b'cakar sakan..

seee.. btol kan aku ckp..

spot kat mana si angah??? hehhee



aku ngan en hubby ralit dok tgk bdk ni.. bru pndai jln agaknye.. sronok sungguh dia b'jalan.. abis pusing padang tu.. hehhee.. comey tau..



bdk tembam.. anak sapa ntah.. tp siyes comey bdk ni.. rasa nak gigit2 je pipi dia.. hehehe.. pndai posing ye.. ralit la aku tgk dia dok posing ngan mak pak dia.. bgs btol..

pe lg la bdk dua org ni..

haaa.. tu ada la benda yg nak cite kat aku ngan ayah dorg tu.. tgk muka pun da tau.. hehehe...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner