Tuesday, 1 June 2010

di petang hari jumaat

Posted by mrs. tarmizi at 10:00 am
petang hr jumaat tu, lepas je minum petang ktorg kuar gi siar2 kat tasik presint brapa ntah.. da lupa la plak.. hehehe.. kami pegi berlima.. sorg lg tu, si haiqal best frenz si haziq.. kuar pun da kul 6.30, so tak bley la nak b'lama2 kat situ.. abis main2 kat situ, ktorg gi jusco plak.. beli brg skit.. sabtu tu kan mek ngan ayah smpai dr kelantan.. so haruslah membeli belah bg menyambut dorg dtg jauh2 nuuuu.. hehehe.. pas gi jusco, kami gi isi perut dlu.. bdk2 b'tiga ni request nak mkn mc'd.. makan smpai santak perut.. hehehe.. abis makan kmi proceed ke pasar borong plak.. biasa la tu kan.. rutin mingguan.. peti ais pun da kosong, so wajib la gi membeli pe yg patut.. kang ada jgk dapur tak berasap kang.. hehehe..


dkat kul 11 bru ktorg blk umah.. fuhhhh.. letih nye.. ingat blk tu bley la guling2 da.. tak bley jgk... ikan2, ayam2, sotong2 sume memanggil2 aku suh siangkan dorg, suh bersihkan dorg.. hahaha. nak tak nak, wat la jgk sume tu.. nasib baik dpt husband yg ringan tulang nak menolong.. so tak la penat sgt kan.. hehehe.. thanks ye laling...


apa la yg si haziq ni dok ckp kat kwn dia.. mcm nak gado je caranya..

anak dara en mizi..

mak dara en tarmizi.. hehehehe.. nak jgk tu naik buaian.. tak sedo diri tu da gemuks.. hahaha..

with my little princess..

dua sahabat baik..

tiga sekawan..

suko gambo ni.. hehhee.. comey

this toooo...

yg ni lg la aku suka... hahaha..

yg ni jgk!!!

dua merpati sejoli ni selagi takde gambo b'dua mmg tak sah.. dok memekik je dia nak amik gambo ngan ayah dia.. hissshhh.. nyampah

tgk la tu.. gedik je kan..

ok.. abis sudah!!!.. hehehe..

nie gambo yg sempat aku amik sblm kami blk... cntik kan bulan tu.. rasa mcm tak nak blk je tgk bulan ni.. mmg cantik..


pelan2 dia hilang.. sedey..

tinggal sikit je lg..

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner