Wednesday, 5 May 2010

wajah2 kesayangan hambo

Posted by mrs. tarmizi at 3:00 pm
sajo2 nak feeling jiwang skit.. hehehe.. antara org2 penting dlm hidup aku.. selain mak abah, adik beradik aku, dorg2 ni la yg slalu wat aku hepi.. yg slalu wat aku marah jgk!! hehehehe.. sedih ke hepi ke dorg je la yg sentiasa ngan aku.. snang cite, klu takde dorg ni tak tau la pe nak jadi kat aku kan.. dorg la teman aku sementara aku masih hidup ni.. huhuhu.. jiwang sehhh.. sedey la pulok.. tak leh da nak taip panjang2.. kang meleleh plak.. wkakaka.. layan je la muka org2 yg plg aku sayang kat dunia ni ye...


taraaaa


*


*


*


my bodyguard @ my chenta aty @ my very very best frenz... my hang jebat oso... hahaha.. thanks for everything ye laling.. love u ssoo mmmucchh..

my lil' princess @ my BFF.. hehehe.. luv u too cayang...

my kenit bodyguard @ my hero @ my jantung aty.. hehehe.. cayang angah...

my kenit2 bodyguard @ my pakwe @ my bucuk... love u sooo mmucchh dear.. mmuuaahh..



0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner