Monday, 10 May 2010

tazkirah ustazah iman

Posted by mrs. tarmizi at 4:00 pm
salam sume..

hehehe.. ni nak bg tazkirah skit ni.. sb aku 'ditazkirahkan' oleh anak pompuan aku, so aku nak tazkirahkan korg plak.. tak aci la aku je kna tazkirah ngan si kakak kan.. korg pun kna dgr jgk tazkirah dia bg kat aku ms lunch tadi.. bru adil kan.. hihihi..

mcm ni tazkirahnye...

'umi, kalau umi tengah marah2 umi wat mcm ni tau... umi gi bilik air, amik wuduk.. pastu umi baca quran.. klu tak bley baca @ tak pndai, umi baca subhanaAllah.. baca byk2 kali.. nti hilang la marah tu..'

si ayah da sengih2 da tgk umi dia.. hehehe.. aku pun tya dia blk, klu kakak marah kena wat mcm mana plak?? 'klu kakak marah, kakak kena la wat mcm tu jgk... sume org yg marah, sume kena wat mcm tu'

huhuhu... thats my gurl... sejuk perut umi ngandungkan ko kak... hrp2 ko amalkan la ye sume tu.. jgn ckp je ye nak... hehehe..


dia mcm tau2 je, umi dia klu marah mmg gegar umah2.. hahaha.. sb tu kut dia bg tazkirah mcm tu kat umi dia.. ahhaha.. bgs2, peringatan yg baik utk umi ko.. thanks ye.. hihihi..



0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner