Saturday, 22 May 2010

tailor please..

Posted by mrs. tarmizi at 10:00 am
tgk la kain aku yg b'pasang2 ni... da b'kurun lama da kain2 ni.. takde sapa pun nak tlg jahit.. sedey :-(.. ekceli bju2 ni siap last year lg.. tp sbb tailor aku yg kat kpg tu wat hal, t'bengkalai suda.. tak tau nak anta kat mana.. nak cri tailor yg pndai n aku selesa nak pkai bju tu... tailor dlu ok, bju2 yg dia jahit sume aku selesa pkai.. murah pun ye jgk.. tp wat hal plak.. hmm.. skrg ni dok pening cr tailor mana la yg sanggup nak m'jahit bju2 aku ni.. klu korg ada tailor yg bgs2, bley la tgl rekemenkan utk aku ye.. hehehe..da lama da tak pkai bju baru ni.. asyik dok pkai bju yg samo jo.. jemu da.. hehehe..



kain ni beli kat jln TAR.. beli skali ngan yaty.. yg dia punyo da siap da pun.. da selamat pkai da pun.. aku punyo?? dok jd kain lg haaa.. huhuhu

batik sutera from en hubby.. adiah hari ibu.. adoi... bl la nak b'jahit ni..

see... tgk la kain2 aku ni.. ada dkat 13 pasang.. jenuh la nak m'jahit kan.. huhuhu.. kang b'tambah2 lg kain aku ni.. pantang nmpak kain lawo skit, mula la gatal je tgn ni.. hehhee..


1 comments:

yaTy ♥ on 23 May, 2010 said...

aik..
tak siap lagik yang kain hitam tue..
lorh, org da siap pakai bwk p ofis lagik..

 

Template Design By:
SkinCorner