Tuesday, 11 May 2010

mamak!!! capati satuuuu!!!

Posted by mrs. tarmizi at 3:00 pm
wakakaka.. mcm kat restoran plak kan.. mlm semalam aku wat capati, makan ngan kari sardin.. teringin weii nak makan capati ni.. dlu ms kecik2 mak aku slalu wat capati ni.. klu da rasa tak selera nak makan nasik tu, mula ktorg memokak nak makan capati.. kalut la mak aku ni mencanai capati utk ktorg.. hehehe.. sodap oooo.. 3 keping pun bley jalan tau.. hehehe.. my peberet tu... arwah tok aku dlu kan benggali, so mengalir la darah dia tu dlm badan aku ni.. da keturunan tu, mana lg nak lari kan.. hahaha... en hubby pun pulun sakan oooo.. dua keping dia sorg je.. hehehe.. tu yg aku suka tu.. dia ni sumbat la pe pun, laju je dia telan.. huhuhu...

kari sardin

capati comey... hihihi..

meleleh lg air liur aku ni.. hahaha..

2 comments:

My_Aqeelah on 11 May, 2010 said...

bagi la resepi capati li

mrs. tarmizi on 11 May, 2010 said...

g'ah, nti next entry li wat ye resipi capati tu.. hehehe..

 

Template Design By:
SkinCorner