Friday, 28 May 2010

kan da kena marah.. hehehe..

Posted by mrs. tarmizi at 12:00 pm
kakak kena marah ngan ayah dia sb markah math dia trun dr yg sebelum ni.. hehehe.. padan ngan muka ekau.. huhuhu.. dia bkn tak bley wat, tp dia nak cepat sgt abis.. last2 sume salah sb silly mistake.. tu yg wat aku geram tu.. last2 kna panggil ngadap ngan ayah dia, bru dia tau.. kakakka.. siap ayah dia suh kira satu2.. huhuhu.. padan muka skali lg.. kakaka... main byk sgt.. pastu mulut dia skrg ni, masyaAllah.. byk btol cakap nye.. pot pet pot pet.. hiiiissshh.. geram sungguh... perangai sapa la ni ye?? kekekeke...


kakak tgk ni btol2.. ni nak wat mcm mana?? hehehe.. dialog en hubby kat anak dara dia.. hihih..
haaa... amik ko.. pejam2 mata nak ngira kan.. hahaha..

takkan t'menung kut??? kakakka...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner