Friday, 7 May 2010

kakak VS angah

Posted by mrs. tarmizi at 10:18 am
perasan tak perbezaan bdk dua org ni bl makan nasi.. tgk btol2 ye.. hehehe...




tgk si kakak tu.. punya concentrate makan kan.. siap ngan muncung2 dia skali.. huhu.. abis aty la tu bl dpt jumpa nasi.. nama pun pencinta nasi abad ni... hehehe.. klu dia makan nasi confem tambah ye... kena plak hr tu aku masak lauk t'sedap skit kan, confem tambah 3 kali... isyarat dia nak tambah nasi, dia msti tolak pinggan tu kat tepi tangan aku.. pastu wat bodo je, smpai la aku tya nak pe kak?? bru dia sengih2, nak tambah nasi la.. hahahha.. lawok btol la minah ni.. klu adik2 en hubby ada lg sronok, dorg perati dia mem sorg ni makan.. dorg kata sronok tgk dia makan nasi.. selera abissss... hihihi..





yg ni plak?? haaaa mmg liat nak makan.. especially nasi la.. klu snek2 tu dia la yg plg laju.. yg dia suko makan pun, keow teow, bihun, burger.. klu aku wat bnda2 tu, laju la dia makan.. ni pun 2,3 hari ni dok kecoh suh aku wat burger.. adoooiii la.. mcm2 kerenah anak2 kan.. heheh.. tapi takpe, bl tgk dorg makan snang skit aty ni.. klu tak makan riso je..



yg si kecik sorg lg tu plak, sume nye dia bedal.. hahaha.. sonang cite kan. hehehe.. ko sumbat la pe pun, dia telan je.. wakakaka..



0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner