Saturday, 22 May 2010

jom heboh 1

Posted by mrs. tarmizi at 2:30 pm
entry ni penuh ngan gambo ye.. sume gambo2 ni masa ktorg gi jom heboh kat putrajaya hr tu.. ktorg gerak dr umah dlm kul 12 lebih.. tu pun pas masak2 sume bru aku gerak gi jom heboh ni.. pegi b'lima.. kami anak beranak + adik2 en hubby 2 org.. tak nak cite pjg2, korg layan gambo je la ye.. hehehe


ada upin ipin.. tu yg kids aku beria2 sgt nak gi tu.. sb nak tgk upin ipin ni haaa..

punya la penuh bdk2 kat booth upin ipin ni.. bkn setakat bdk2, mak pak bdk pun ado.. sume dok kalut nak b'gambo ngan si upin ipin ni.. hehehe..

taraa.. dpt jgk b'gambo ngan upin ipin kan.. sronok la tu.. hehehe.. tu pun jenuh b'tolak2 ye.. bru la dpt chance nak b'gambo..









tutup entry hari ni ngan gambo gediks aku with en hubby ye.. hehehe.. nak jgk b'gambo tu.. hahaha.. perasan tak mata en hubby da sepet smpai tak bley nak bkak lgsg?? dia sakit mata, tp degil tak nak pakai spek.. geram btol aku.. da tak tahan sgt, bru la kalut nak cri spek dia tu.. huh.. tu la degil, ckp bini tak mo dgr.. hehehe..

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner