Thursday, 27 May 2010

bekalan di pagi hari

Posted by mrs. tarmizi at 10:00 am


nie bekalan kami anak beranak on tuesday.. kami sume pencinta cekodok pisang ye.. hehehe.. lg2 aku.. mmg pencinta sungguh la.. tp aku lbh suka wat sndiri, klu beli tak best la.. dorg letak soda byk sangat.. aku ni da la alergic ngan soda2 ni.. so nak tak nak, malas ke hape ke wat je la sndiri.. hehehe.. sonang je pun nak wat cekodok ni kan.. simple2 gitu.. bak kata mak aku, sambil pejam mata pun mak bley wat cekodok tu.. mak aiiihhh.. terror sungguh cik normah ye.. smbil pejam mata lagik.. hahaha...



CEKODOK PISANG

pisang emas

2 sudu gula

tepung gandum - korg kena pndai agak2 la ye.. jgn t'lebih sudah.. kang tak rasa pisang, rasa tepung je plak.. aku tak sukat pun.. main agak2 je.. hehehe..


*tu je ye bahan2 aku wat cekodok pisang.. aku tak letak soda2 tu.. tak suka.. hehee... ikt korg la klu nak letak pun bley..


-blendkan pisang ngan gula tadi

-masukkan dlm bekas, bancuh ngan tepung.. da siap goreng je la.. haaaa.. kan sonang tu.. hehehe...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner