Thursday, 20 May 2010

angan2 mat jeninnnn kuuuuu...

Posted by mrs. tarmizi at 9:00 am
tiba2 je dok berangan sorg2 nak beli bnda2 kat bwh ni.. hehhee.. alangkah seronok nye kan.. dpt b'shopping sesuko aty jo.. berangan je la haaa.. hehehe.. sambil2 dok baring atas katil, dlm kepala otak ni siap gambarkan klu la, klu la dpt aku beli sume2 ni.. fuhhhh.. heaven nye.. hehehehe... layan punya layan angan2 mat jenin aku tu, trus aku t'lelap.. hahahaha... jom kita tgk apakah yg aku angan2 kan tu??? hihihihi...

waaa.. rumah banglo ku... hehhee.. dpt ke aku dok umah mcm ni ye?? ke dlm mimpi je??

exora... yg ni mmg dok t'mimpi2 nak da haaa... tgu bajet je ni haa.. hehhee.. rakyat aku pun da rmai kan.. klu besar2 bley naik ramai2 skit.. hehehe..

handbag!!! cantik kan.. huhuhu.. sedey je tgk handbag ni.. sedey sebab tak dpt nak kilik dia gi jenjalan.. hehehe

tak dpt yg atas tu, yg ni pun ok jgk kan.. hehehehe..

kasut!! pink plak tu.. adooiii.. comey kan.. brapa inci agak2 ni...

yg ni pun comey.. lawo btol la.. nak2...

cuti cuti Malaysia.. hehehe.. pulau redang.. bila la nak smpai sana ni.. honeymoon ok jgk kan??? hehehhe...

twins??? huhuhuhu... da gi honeymoon tu, tiba2 plak dpt twins kan.. hahhahaa.. gediks sungguh lorrr... comey kan baby ni.. klu dpt kat aku, mmg abis la pipi dia tu aku gigit2.. hihihi..





tu je la yg aku berangan pun haaa.. hehehe.. ado lagi.. yg tu kena KIV dlu la ye.. hehehe..

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner