Friday, 7 May 2010

al fatihah

Posted by mrs. tarmizi at 5:00 pm
korg ingat tak entry aku psl makcik yg koma tu?? semalam dpt msg dr adik aku... dia bgtau makcik tu da meninggal pagi semalam @ 7 a.m..


sedey jgk aku bl ingat2 kat dia.. malam semalam pun tak nyenyak sgt tido.. klu t'jaga tu t'bayang2 muka dia.. ye la, dr kecik ngan dia kan.. da mcm sedara sendiri.. dr dia bru kawen smpai la skrg dia da b'cucu pun.. tp nak wat mcm mana, da ajal dia.. da smpai masa dia.. klu aku org luar ni terasa kehilangan dia, family dia msti lagi terasa kan.. tapi kita kena redha la ngan sume tu.. yg penting, kita yg hidup ni doa2 kan la utk dia di sana... mudah2 mudahan dia ditempatkan di sisi org2 yg beriman..


al-fatihah ....

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner