Sunday, 23 May 2010

akhirnya.. bertemu jua

Posted by mrs. tarmizi at 10:00 am
the reason why aku gi jom heboh last week.. nak jumpakan anak2 ku ngan babah dorg.. alhamdulillah, akhirnya b'jumpa jgk dorg anak beranak ni.. ni la saat2 yg aku tgu.. nak jmpa kan dorg.. syukur sgt2.. alhamdulillah, sempat jgk aku tgk dorg b'jumpa... and hopefully, pasni biarla hubungan dorg baik mcm dlu2.. tu je yg aku harapkan.. takde dendam antara anak2 kpd babah dorg.. for me, tanggungjawab aku da selesai.. aku tak la sekejam smpai tak kasi babah dorg jmpa ngan dorg kan.. klu org kenal aku, aku ni mmg mulut bising.. pot pet pot pet.. kdg2 mcm mulut puaka pun ye jgk.. tp aty aku tak smpai aty ooo nak wat.. hehehe.. marah je lebih, tp bila da sejuk, sume ok je.. mcm tu jgk aku ngan babah dorg ni, marah je beria2 sgt.. tp bl dia msg aku nak jmpa anak2 dia, trus aku alaaa, sian nye kan.. trus discuss ngan en hubby, nak kasi dorg jumpa.. en hubby pun nasihatkan aku, tak elok kita b'dendam.. biar la yg lepas tu, jdkan pengajaran.. skrg ni tanggungjawab kita bwk anak2 jmpa babah dorg.. alhamdulillah, dia mmg sorg yg memahami.. sorg yg baik aty.. luv u la!!! heheheh...
da selamat jumpa pun dorg ni.. mmg la ada ralat skit ngan perangai anak2 aku ni.. suka je wat perangai.. tp takpe, aku tak bley salahkan dorg.. kena bg dorg masa utk trima sume ni.. insyaAllah, next time klu ada rezeki jmpa lg.. mgkn pasni lbh baik dr yg lepas.. insyaAllah.. sronok aku tgk dorg.. bkn apa, selagi aku sihat ni, aku nak la dorg b'baik2.. nti klu umur aku tak panjang, sapa la nak jg anak2 aku ni klu tak babah dorg sndiri kan.. takkan la nak harapkan en hubby sorg2.. sian dio... hehehe.. pe pun, sume da settle.. buang yg keruh amik yg jernih kan.. pe yg jd lepas2 tu antara aku ngan babah dorg.. dorg tak b'salah dan tak patut ditinggalkan mcm tu je.. harap2 pasni sume nye baik2 belaka.. insyaAllah..

syukur alhamdulillah...

3 comments:

yaTy ♥ on 23 May, 2010 said...

muka ajit tak ikhlas jer..

My_Aqeelah on 23 May, 2010 said...

lain la muka aidy. dh gomuks ye dia lily. wifey dia ade mari sekali tak?

mrs. tarmizi on 23 May, 2010 said...

yati: dia cuak kut.. lama2 ok la tu.. hehehe

g'ah: lain ek g'ah.. hehehehe.. da gemuks skit.. snang aty kut.. hehehe.. wife dia pun ado skali..

 

Template Design By:
SkinCorner