Saturday, 17 April 2010

our simple lunch

Posted by mrs. tarmizi at 3:53 pm
nie lunch2 ktorg sefamily... hehehe.. lunch hari ni ngan semalam... hr ni aku masak simple2 je.. sebabnye en hubby pun takde kan, tinggal kami bertiga je.. malas nak masak byk2 sgt.. hehehe.. anak2 aku plak, asalkan ada ayam goreng, ckup da... hihih.. lg la sonang keje umi nye..
milo tabur.. heheheh... lunch semalam pun milo tabur gak.. tp yg semalam en hubby yg wat.. hr ni kna la aku wat sndiri.. huhuhu..
sambal ikan... ni yg wat laju je makan nasik.. huhuhu.. klu ada en hubby confem tiga pinggan nasik.. hahhaha..

ayam goreng kfc.. for my kids.. dorg mkn ni je ngan kuah sambal tu.. tu pun b'tambah2 nasik..

ni lunch semalam punyo.. hehehe.. sj je nak jaja kat cni.. nasi goreng... tak tau nak masak pe.. en hubby pun tak kesah, asalkan nasik.. so trus decide wat nasi goreng, telur mata, sambal belacan ngan ikan kembung bilis... simple2 mcm tu pun b'kali2 tambah.. hehehe..

p.s: rindu ngan en hubby.. lambatnye dia nak balik.. huhuhu..

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner