Monday, 26 April 2010

our simple dinner

Posted by mrs. tarmizi at 12:30 pm
last night, ktorg punya dinner simple sgt2... sume dok kenyang lg.. nak kata lunch lewat tak jgk, kul 1 bru lunch.. pastu petang semalam takde plak aku wat pe2 pun utk minum petang... mgkn kenyang lunch tak abis lg kut... tya en hubby, dia ckp tak nak mkn nasik.. yg si angah plak dok bising ajak pi mamak pekena roti canai.. aku plak mls nak kuar umah.. skrg ni weekend mmg mls bebeno nak kuar.. dok je la memerap dlm umah.. hihihi.. sb nak pujuk si angah tu, aku pun goreng kan la megi utk dia.. dia ni kan antu megi.. pastu aku goreng nugget, chicken ball ngan hash browns utk tambahan skit.. air plak en hubby watkan kopi.. fuhhh.. b'peluh2 bl kena kopi panas.. hehehe..


nugget & chicken ball
hash browns.. aku goreng 2 keping je.. yg ni la yg abis dlu.. sodap..

my megi goreng.. hihihi..


0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner