Thursday, 1 April 2010

our hantaran

Posted by mrs. tarmizi at 5:00 pm
haaa.. ni separuh dr hantaran2 ktorg.. klu ltak sume kang, penuh la plak entry ni ngan gambo sajo kan... aku ltak skit2 da la ye.. tu pun hantaran2 aku yg aku suka je aku ltak.. hehehe.. sume hantaran2 ni dibuat sndiri oleh my luvly mom ye... dia la yg b'tungkus lumus buat sume2 ni.. dr thn lps punya dok pulun wat sume ni.. sian dia.. luv u mak!!! thank!! mmmuuuaaahhh!!!


ni tuala.. mak aku gubah jd bunga.. bunga pe aku tak tau.. hehehe...

jam.. ni jam mizi.. sepasang ktorg bli hr tu.. so tak pyh la ltak yg aku punya jam kan... da tentu2 sebijik mcm ni.. hihihi..

ni yg paaallinnnngg aku suka!!! set makeup estee lauder... siap dpt beg make up lg ye.. pasni klu gi mana2, sohih aku usung beg ni.. hahahaha..

ni pun aku suka.. handbag ngan kasut.. pink giler kasut ni.. kasut ni aku pkai ms hari sanding tu.. match lorr ngan bju aku kan..

bju for my bodyguard...

last gambo aku pose ngan hantaran2.. tak muat katil.. kat bwh ada lagik.. hehehe..


0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner