Thursday, 15 April 2010

mandi manda

Posted by mrs. tarmizi at 8:09 am
nie gambo2 ms kat kelate.. sehari lps kenduri... pg tu sume org sbuk ngemas umah.. ye la, ptg tu sume da pakat2 nak blk KL.. hr isnin sume da start keja kan.. anak2 aku pun da start nak skolah.. so kna la ngemas2 pe yg patut sblm blk.. tak kan la nak tinggalkan sume kat mek ngan ayah plak kan.. sian dorg nak settle kan sume tu.. pmpn settle bahagian dapur, yg laki2 nye plak bahagian luar.. settle khemah kerusi bagai tu...


da settle sume tu, smpat lg ktorg gi mandi2 kat sungai.. hehehe.. tu pun sb nak layankan bdk 2 org ni.. kecoh sgt nak mandi sungai.. ktorg gi naik lori!!! wakakakak.. first time naik lori oiii.. my BIL punya lori.. skali angkut je sume naik lori.. hehehe.. best jgk kan.. aku of course la kna dok depan.. hehehe.. panas oiii nak dok belakang tu.. hihihi..

muka hepi bdk 2 org yg dpt gi mandi sungai..

dorg kat blakang ni hentam mkn buah2 yg ktorg bwk.. konon2 nye nak wat bekal la kan.. tak smpat sampai da abis.. hehehe...

lapo sgt la tu.. hihihi..


kakak jumpa2 je air, trus lupa diri.. huh!!


posing maut ni!! hahaha..


si kakak yg manja bebeno ngan pak chu dia.. ke hulu ke hilir ngan pak chu dia je.. tgk la tu.. smpai b'dukung2 dlm sungai pun..


0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner