Saturday, 24 April 2010

makan beramai2

Posted by mrs. tarmizi at 3:00 pm
lunch tadi aku masak lebih skit.. adik2 ipar aku aka adik2 en hubby dtg umah.. hehhee.. dorg mmg slalu dtg cni.. seminggu @ 2 minggu skali dorg dtg.. klu dorg dtg, riuh skit umah ni.. best la skit kan.. klu tak, kami berempat je.. bosan jgk kdg2 tu.. bdk2 ni lg la sronok klu pokcik2 dorg tu dtg.. asyik b'kepit je.. tak layan da umi ngan ayah dorg ni haaa.. hehehe.. best r kan.. bley la umi ngan ayah kuar dating2.. hihihi.. aku masak sayur bayam tumis, ayam masak kicap, ikan masak asam again.. hehehe.. da jd one of my peberet lauk plak.. hihih.. and rendang keling.. yg ni my own resipi.. nti2 aku ltak resipi nye kat cni yo...


sayur bayam tumis...

rendang keling.. napo aku ltak nama rendang keling?? coz kaler dia.. hahahaa...

ikan masak asam.. aku guna ikan kembong rebus...

ayam masak kicap...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner