Thursday, 15 April 2010

keow teow goreng

Posted by mrs. tarmizi at 10:20 am
nie dinner ktorg semalam.. da tak tau nak masak pe.. tgk dlm fridge ada keow teow.. at first ingat nak wat keow teow sup je.. tp sb kaki aku da start nyucuk2, trus decide masak bnda yg simple2 sajork.. hehehe.. tgh goreng2 ni en hubby bru blk, trus dia jenguk2 dlm kuali pe la yg bini dia ni masak utk dia mlm ni kan... hihihi.. sengih2 je dia tgk aku goreng keow teow.. tp sempat lg tu bg pesanan penaja.. 'telur tu lebihkan skit bley tak syg?' huh!! sabo je la aku.. asyik nak telur lebih je.. antu telur btol.. geng la ngan anak dara dia yg sorg tu.. dua2 antu telur..
mlm smlm just makan keow teow ni ngan air laici sajo.. trus kenyang.. mata pun cepat je rasa ngantuk.. hahaha.. perut da kenyang kan, ngantok la.. huhuhu...



0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner