Friday, 16 April 2010

her bufday

Posted by mrs. tarmizi at 8:29 am
hr ni bufday my little princess and my only doter.. iman nur syafiqah.. da 8 years old oredi.. huhuhu.. jap je kan.. rasanya mcm bru semalam je b'salinkan dia.. hihi.. ingat lg saat2 aku ngandungkan dia.. ms ngandungkan dia ni, mcm2 hal.. asyik ulang alik ke klinik je.. tp mslh yg remeh2 je.. takde yg kritikal.. selera makan aku pun ok.. tp2 pagi msti dua bungkus nasi lemak.. lunch plak, nasi msti lebih.. hahaha.. mlm pun wajib nasik jgk.. that's why masa tu aku da mcm belon je.. hahaha.. tp perut aku kecik, comey gitu.. smpai masa nak deliver pun still bley b'baju kurung.. walaupun makan byk, bdk sorg ni kecik molek je masa kuar tu.. 1.5 sajork.. ckup bulan ye masa aku deliver dia.. tp tak tau la sb pe dia kecik sgt2.. pas deliver dia, doc trus masukkan dia dlm inkubator.. sb t'lalu kecik kan.. hmmm.. riso aku masa tu.. takut ada problem2 lain je.. tp alhamdulillah, sume ok.. smpai skrg la bdk pompuan sorg ni kecik molek je orgnye.. makan la 3 pinggan nasik sehari pun, badan dia maintain kecik molek.. jelous aku tau.. hahahaha.. tp siyes, dia mmg kuat makan.. feveret dia NASI!! hahhaa.. bnda2 lain tak dilayannye.. nasi, nasi, nasi.. pelik aku.. bdn tak jgk besa2.. hmmm.. gen sapakah itu?? wakakaka.


ms dlm pantang plak, byk beno ragam dia.. sharp kul 12 mlm confem dia jaga.. smpai ke pagi la dia b'jaga.. kul 6 pndai plak dia nak tido.. adoiii.. tensen gue.. ngan2 aku tak bley nak tido skali.. mula la siang2 umi ko hangin je kan.. hahahah.. tp time dia tido siang2 tu, ngan2 aku la bantai tido skali.. hahaha..


tu sume da tinggal kenangan.. bl flasback balik, mcm lawok la plak.. sume tu detik2 yg plg b'harga kan.. takkan bley aku lupa smpai bila2.. now, dia da besar panjang pun.. da jd my besfren forever da pun.. hihihi.. walaupun slalu je gado ngan dia ni, tp mlm2 nak tido msti nak kiss2 dlu.. klu aku tak kiss dia, nak jgk sondol2 pipi dia tu kat aku.. huh.. she's so sweet.. so manja..especially ngan ayah dia tu la.. and she also kuat sentap okeh... sakit jiwa je bl dia sentap.. nyampah btol.. hihi..


utk kakak > > > umi ngan ayah doakan sume yg t'baik utk kakak.. jadilah anak yg b'guna ye sayang.. umi ngan ayah doakan kakak b'jaya dlm pe pun yg kakak wat.. be a good girl.. blajar hormatkan org.. always respect tak kira sapa pun org tu.. jd anak yg solehah ye... blajar rajin2.. we all love u soooo mmmuuuccchhh...


rasa nak pusing blk ke zaman ni.. adoiii.. rindu saat2 gini...






0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner