Tuesday, 9 March 2010

sedey

Posted by mrs. tarmizi at 12:38 pm
smlm ptg adik aku msg, bgtau afiq kan demam cmpak.. trus aku col dia, nak ckp ngan afiq.. tp dia tak mo ckp ngan aku.. jenuh mak jang dia pujuk, dia tak mo ckp jgk... hmmmm...



aku pun bgtau la kakak ngan abg dia, yg adik dorg da kna campak... dorg pun sedey.. si angah cite, hr tu ms adik dia kat cni dia ada ckp umi syg kat angah sb angah demam campak.. trus adik dia ckp, klu mcm tu afiq pun nak dmam campak jgk la.. nak bg umi sayang afiq.. ya Allah, rasa nak luruh jantung aku dgr dia ckp mcm tu.. msti dia terasa aty ngan aku kan.. msti dia ingat aku tak syg dia sb aku tglkan dia ngan opah dia.. sedey sgt2.. rs nak menitik da air mata ni.. tp aku tahan.. sabar....



td pg aku col lg, tok wan dia ckp dia tak mo ckp ngan sapa2 pun.. dok diam je.. lg la runsing aku kat cni.. aku nak ckp pun dia tak mo.. iktkan aty ni, skrg jgk aku blk.. tp pk kan da esok mmg aku cuti, so aku kna sabar la... cpt la esok.. aku da tak sabar da nak jmpa anak aku..



afiq, umi syg afiq mcm mana umi syg kakak & angah.. tak lbh tak kurang.. sm je.. nti umi bwk adik dok cni ye syg.. umi syg sgt2 kat afiq.. syg yg amat2.. luv u ssssoooo mmuuucchhh.... sori ye syg..


da menitik da weiii... sedey aaarrrr!!!! :-(

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner