Tuesday, 30 March 2010

rewang

Posted by mrs. tarmizi at 10:16 am
keesokkan paginya, lps ngemas blk pengantin, aku, adik b'adik aku + makcik2 aku merewang.. hehehe.. kt org bkn gi merewang b'jln2 tu ye.. ktorg merewang wat goodies utk tetamu.. packing goodies utk kwn2 dan tetamu vip... ada tetamu vip ke?? hehehe.. ado je.. kwn2 sedara mara tu tetamu vip la.. klu takde dorg2 ni, tak happening la majlis tu nti.. hahahha...


haa.. ni kotak goodies utk kwn2 aku.. ada 2 kaler.. pink ngan kuning.. pink da semestinya la kan.. da tema pun pink putih.. hehehe.. kuning ni tak tau sb pe.. wakakaka.. da mak beli kuning, bedal je la..




haaa.. ni antara goodies yg ada dlm kotak tu.. telur puyuh.. sorg 3 bjk.. klu dtg anak beranak, dpt sorg sekotak.. blk umah da bley wat smbal telur puyuh da.. hahaha..


pe lg dlm kotak tu ek?? ktrog pack kuih muih.. ada baulu ikan.. dpt sorg sekor.. pastu ada 3 jenis kuih lg.. yg dlm plastik tu kuih muih la..


ni sarang burung td.. aku bli kat nilai.. comey kan.. i like..


haaa.. ada buah jgk ye.. buah ni disponsor oleh maksu comey ku.. byk oooo dia sponsor.. tak t'balas jasa dia..hehehe.. yg pink tu sapu tgn..


pastu ada gula2.. yg ni utk bdk2 la kan.. mak pak da dpt kuih2 ngan buah, gula2 ni bg la kat anak2 ye.. jgn sume korg nak bedal plak.. hihi... utk mak pak bdk ktrog bg puding mangga.. sodap.. so dlm kotak ni sendat ngan brg2 ok.. mmg penuh gile.. hopefully tetamu2 yg dtg tu puas aty la ngan goodies yg tak seberapa ni.. :-)




yg ni plak utk org2 yg marhaban.. kaler hijo.. cntik kaler dia.. hihihi...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner