Tuesday, 30 March 2010

hubby & wifey

Posted by mrs. tarmizi at 11:41 am
12hb mac 2010, lbh kurang 4.30 cenggitu la.. ms tak ingat sgt la..hehehe.. dgn sahnya aku jd isteri kpd my bodyguard aku.. hehehe.. skali lafaz je tau.. caya la.. tahniah2.. tp sblm akad tu kan, sndiri mau ingat la.. muka pucat tak ingat punya.. huh.. nmpak sgt cuak.. hihihi.. aku?? steady je.. hehehe.. pdhal dlm aty ni b'debar2 jgk oooo.. takut.. gediks je kan... hahaha..


hubby aku punya turn no 2 last.. lg la debar2 tgu kan.. tp pe pun, alhamdulillah, sume nya da selamat.. sumenya b'jln ngan lancar.. hepi sgt2.. especially mak abah aku.. nmpak sgt dorg hepi.. ni je la yg dpt aku bg utk dorg.. nak bg duit ribu riban, tak mampu... just bley bg dorg hepi je.. sedey la plak :-(... tp siyes, mmg aku bley nmpak dorg hepi.. t.hari jumaat tu smpat lg aku pot pet pot pet ngan adik b'adik yg lain, t'masuk la mak aku.. smbil2 dia dok masak utk rombongan laki2 mkn jap lg.. mak aku cite la byk sgt ujian dia nak wat knduri ni.. mcm2 kerenah, mcm2 cite yg dia dgr.. tu tak t'masuk lg org kutuk2 aku kan.. biasa la.. janda nak kawen, mcm2 la mulut org b'cite.. tp ktorg pekakkan telinga je.. hmm.. mulut manusia kan, ada yg mcm longkang, ada yg mcm puaka... mcm2.. tp mak aku ckp dia tak kisah sume tu.. dia tak kisah pun pegi memanggil org knduri dlm ujan.. dia tak kisah wat sume tu.. yg penting dia hepi.. dia kt 'mak tak kisah pun, sb aty mak manyak hepi'.. bley wat lawak lg tu.. hahaha.. menitik air mata aku dgr dia ckp mcm tu.. sedey oiiii.. thanks mak.. Allah je yg dpt balas jasa mak ngan abah.. amin...





menunggu dgn penuh debaran.. perasan tak muka dia monyok je.. hahaha.. tkt la tu.. hihihi..


abah.. ni ms dia wakilkan tok kadi tu utk akadkan aku..


jeng jeng jeng... hehehe.. ketar2 tak tgn tu?? hahaha..



sah!!!.. alhamdulillah... :-)


0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner