Wednesday, 17 February 2010

toyol

Posted by mrs. tarmizi at 10:22 am
smlm anak2 da mkn, mandi ktorg dok santai dpn tv.. layan cite pe ntah.. smentara tgu adik bodyguard aku siap2 nak blk ktorg dok main teka teki.. mcm2 teka teki ada.. tp yg plg aku tak bley tahan, 1 teka teki ni... teka teki ni aku yg bg... aku tya la, dlm byk2 binatang, binatang pe yg byk wang.. ajit laju je angkat tgn.. siap ckp, umi2 ajit tau.. aku pun tya la 'haa, pe dia?? nak tau dia jwb pe?? ngan penuh confidentnye dia jwb.. TOYOL... muka mmg confident giler ni.. ngan lajunye... pas je dia jwb tu, aku, bodyguard aku ngan si kakak punya gelak tak hingat.. aku gelak sekuat aty la.. mmg lawak sgt2.. hahhahaa... sb ngan muka dia yg penuh confident, ngan semangat nye nak jwb.. tu yg tak bley blah tu.. sakit perut2 aku gelak kat si angah ni.. bley plak si toyol jwb nye.. poyo btol la...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner