Friday, 5 February 2010

my princess

Posted by mrs. tarmizi at 9:15 am



my princess got demam plentong lorr.. sian dia.. bdn panas.. bdn plak naik biji2 b'air tu.. kat mulut sume da ada.. lembik je dia smlm.. trus suh col ayah bgtau dia dmam... allooolloo.. manja r tu.. citt.. yg si ayah pun laju je blk bl dgr anda dara dia yg sorg tu dmam kan.. blk je trus amik dukung lg.. huh.. dok atas riba je.. tp siyes smlm dia lembik je.. kul 8 lbh da tdo... nasik pun tak mkn.. klu tak, dia la hantu nasik.. tak bley klu takde nasik.. hehhee..




serabut2.. bodyguard aku plak ptg ni nak blk kpg dia.. anak plak tak shat.. tgl aku sorg2.. adooiii.. riso je.. klu jd pe2 tgh mlm, mana nak ngagau.. hopefully sume ok... cpt la sembuh syg ye... sian tgk dia melembik je.. mkn pun tak nak.. yg tu lg la aku riso.. dr sorg yg pemakan, tb2 patah selera.. susah aty oooo...
p.s: bru td bodyguard aku dtg... mtk no phone pengasuh bdk2 ni.. tak snang dok dia sb td pg tak jmpa kakak.. tak tgk mcm mana anak dara dia pg td.. riso la tu..

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner