Monday, 25 January 2010

she's again

Posted by mrs. tarmizi at 10:59 am
td pg dok belek2 hp aku.. tgk2 da ada da gambo2 ni.. ntah bl la dia wat keje ni.. eeee.. b'tuah btol la bdk sorg ni.. pantang tgl hp, ada je gambo yg dia amik.. tak snonoh plak tu.. comot!!! mcm anak keling je.. ni msti kes pas blk skolah.. aku plak dok b'silat kat dapur.. yg dia dok wat shooting plak kat balkoni kan.. good3..


serabutnye.. geram tgk rmbut dia.. ikat la cntik mcm mana pun, satgi msti dia bkak.. eee..



gedik sesorang..



hmm.. i'm wondering...


huh.. buruk..



buweekkkk..

mata pun nak amik jgk?? her eyes same like babah dia.. mata beso.. hahaha..



bdk plg comot.. comot sgh2...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner