Wednesday, 6 January 2010

peeennaatnyeeee..

Posted by mrs. tarmizi at 9:03 am
fuh!! skrg ni rs mcm tak ckup kaki tangan je.. da mcm lipas kudung je rasanya... hahaha.. jadual pack sesgt.. pg2 kul 6 da bgn, siap kan bekfes utk 2 org bdk tu.. smbil2 tu masak nasi or goreng ikan atau pe yg ptt utk mkn t.hari nti plak.. lauk utk mkn t.hari aku masak mlm tu... so pg2 just topup pe yg ptt je la... kul 6.40 da kejut bdk2, siap2 nak gi skolah.. jenuh la aku mengejut kan dorg ni.. first day ngan hr kedua skolah ok lg.. hr ni da start wat liat plak.. eeeeeeeee.. sabo je aku.. hehhee.. pnat agaknya..

da settle sume2, kul 7.10 da trun parking.. kul 7.20 gerak gi skolah dorg.. anta gi kelas, aku trus zaasss gi ofis plak.. kul 1 aku kuar gi amik dorg plak.. bwk blk, bg mkn sume2 pastu siap2 plak utk KAFA.. KAFA smpai kul 6, sb smbung skali ngan kelas ngaji.. mmg ptt la pun dorg pnat kan.. dr pg skolah smpai ke ptg.. hahaha...


kul 6 blk amik dorg, n trus blk umah... then trus siap2 utk mkn mlm plak.. smbil2 tu aku msak lauk utk esoknya plak.. da siap bg dorg mkn, kul 8 smpai 9 mmg time dorg wat homework @ exercise.. time ni tv kna SWITCH OFF... klu tak, takde maknanya dorg nak wat keje... mata dok tgk tv je.. klu dorg takde homework pun, mmg time ni aku suh dorg wat exercise dlm buku2 yg aku bli hr tu.. kul 9 smpai 10 bru dorg bley tgk tv.. kul 10 msuk tdo.. hahaha.. umi pun da pnat da time ni..


seee!!!!! penuh kan jadual aku skrg.. no time to boring2 lg... hehehe.. tak smpat nak rasa boring agaknya.. but i'm hepi.. sb aku dpt uruskan anak2 aku sndiri.. dpt anta dorg ke skolah.. dpt masakkan utk dorg.. bru la rasa jd umi.. klu tak sorg2 je.. tak sbr nak tgu bwk adik dtg cni plak.. lmbt lg... huhuhu.. sedey...

:-(

rindu sgt2 ngan bdk ni.. rindu...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner