Tuesday, 12 January 2010

our hero & heroin

Posted by mrs. tarmizi at 2:47 pm
almost 2 weeks da skolah bkak kan.. kjap je.. cite ni pun da basi, tp aku bru nak update.. hehe.. nak wat mcm mano.. asyik lupa je nak bwk kabel.. klu nak update kat umah, jgn harap la... bdk dua org tu da konker lappy aku.. citt... hampeh btol...
dorg skolah ok.. just byk sgt kerenah.. pg2 lg da menguji kesabaran aku.. blk skolah pun sm.. ada je tak kna.. smpai nangis2 jgk la umi dorg ni.. huhuhu.. bdn letih + demam lg.. kelam kbut nak uruskan dorg.. dorg plak bl blk skolah ada je yg tak kna.. nak mkn itu la, tak nak mkn nasik la.. mcm2 la.. lunch td jenuh b'perang ngan dorg.. sedey.. tak ska nak marah2, tp mcm da m'lampau plak.. try to be soft ngan dorg.. tp kdg2 have to tegas jgk kan.. hrp2 aku kuat la hadapi sume ni.. not easy nak bela anak sorg2... ujian yg berat sgt2.. pe pun, moga Allah beri kekuatan kat aku utk ngadap sume ni.. insyaAllah..
pe pun, umi syg kakak & angah.. adik toooo.. miss u soooo mmmuuuccchhh...


their first day @ school..



mula2 ingatkan bdk kecik ni msuk standard 1.. rupanya dia tak skolah pun lg... hahaha.. xcited sb tgk akak dia msuk skolah.. so dia pun nak jgk pkai bj skolah.. complete gitu.. hehehe.. so cute.. rmbut siap ada ekor lg..


gurubesar skolah

anak2 ku.. hehehe.. luv u sssooo mmmucchh..


anak sapa ni?? ayu btol.. hahahaha..



candid time...




angah dlm kelas dia.. mula2 behave je kan... pasni sndiri mau ingat la.. hehehe..

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner