Tuesday, 19 January 2010

ayah

Posted by mrs. tarmizi at 9:59 am
ms lunch smlm, bodyguard aku bg tazkirah kat dua org anak dia tu.. hehehe.. tazkirah tu.. caya la.. hihihi.. bdk2 dua org tu kan da t'lbh manja gitu.. sume nak kna umi dorg wat.. cri bju nak pkai pun umi.. nak amik stokin pun umi.. hiisssh.. sabo je la.. manja sgt2 la plak.. dlu tak cenggini pun.. nti lama2 da tak reti nak wat sndiri plak.. pastu bab mkn byk btol songeh dorg... blk mkn t.hari tu punya la seksa nak bg mkn.. tu tak nak, ni tak nak.. da ada ayam, nak telur.. da ada telur nak ikan plak.. haiseey.. angin makcik klu mcm ni.. hehehe.. bkn snang nak layan kerenah bdk2 ni.. da besa, lain plak cara nye.. pnat btol.. tp sabar.. anak punya psl kan..

si ayah dok perati je perangai anak2 dia.. kdg2 smpai nangis2 jgk la aku.. ye la, da la pnat keje, pastu blk umah anak2 plak wat perangai.. ngan degil nye.. ngan keras kepala lg.. adooiii.. nak marah2 kang, kuar yg bkn2 plak.. ngan dia je la aku ngadu.. kdg2 ugut jgk bdk2 tu nak anto blk kpg.. dok ngan tokwan dorg.. bru dorg tau kan... dok ngan singa tu, sume kecut.. hahahaha..

so, smlm si ayah ngan penuh lemah lembut, nasihat kan anak2 dia..


kakak, angah lain kali jgn degil2 sgt bley tak.. dgr ckp umi.. jgn bg umi marah.. ska ke tgk umi nangis2.. kakak ngan angah tau kan umi sakit.. jgn r wat umi mcm tu



tau.. ok la.. lain kali tak wat lg... kami janji.. ---- siap janji lg okehhh.. hihihi..




klu kakak ngan angah wat perangai elok2, tak degil2 ayah bwk gi cuti.. kt gi jln2.. nak??



nak2.. gi tambun bley??



alaa.. watpe gi tambun.. kt gi jauh2 skit.. nti ayah suh umi booking flight.. kt g naik kapal terbang.. lg best...



wooooo... bestnye... tp nak gi tmpt yg mcm tambun jgk.. nak mandi.. ---- tak abis2 tambun.. huh...



lbh dr tambun pun bley.. hahahha...



best kan kakak... --- si angah sengih2 smpai ke telinga..



tp dgn syarat la.. skolah kna rajin2, jgn degil2.. jgn wat umi nangis.. ok???


ok.. janji...


so suweettt.. ayah, thanks sgt2.. kt tgk ye bdk2 tu btol ke tak ngan janji dorg tu.. hehehe.. luv u la...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner