Wednesday, 9 December 2009

Majlis Cukur Jambul Irfan

Posted by mrs. tarmizi at 4:35 pm
on the same day, ktorg wat majlis cukur jambul si irfan jgk.. save cost gitu.. hehe.. 2 knduri dlm stu hri.. pg2 tu settle bab irfan dlu.. dlm kul 11 tu bru mula majlis cukur jambul dia.. hehehe. da botak bdk tembam sorg ni.. mak aku ckp, si irfan ni la cucu sejati dia.. why?? sb kulit irfan ikt kulit dia.. hahaha.. b'tuah btol mak ni.. hehehe...

before cukur jambul.. tak abis2 hisap cencorot dia tu.. hehehe..


mula la menyukur jambul bdk b'tuah sorg ni.. senyap je dia.. tp kna make sure susu dia da siap bancuh... tkt dia mengamuk tb2.. hehehe..

seriau je aku tgk makcik ni nyukur rambut... zap zap zap.. laju sgh.. eeee.. tp kan anak2 aku dlu pun dia la yg nyukur nye.. hehehe..

selesai sudah.. ta daa.. botak licin.. hehehe..

anak2 ku yg kaya ngan sifat penyayang... alhamdulillah.. smpai ke tua ye syg menyayang.. jgn bl da lama2 melayang plak ye.. huhuhu...

mak si irfan yg bju purple tu.. nyibuk je nyempit bl org nak b'gambo..

me with my pojaan atyku


_3 of us_

aku ngan anak n anak susuan ku... yes.. aiman adalah anak susuan ku.. that's why dia rapat gile ngan aku.. pantang hlg m'jerit cri umi dia.. mama dia bengang je.. hahaha.. jeles r tu.. huhuhu.. he loves me more than mama dia.. kekekekek... jgn mara aaa...

kakak with aiman..

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner