Thursday, 10 December 2009

Farah's Wedding

Posted by mrs. tarmizi at 11:21 am
ahad lepas, bdk ofis aku fara kawen.. with chenta aty dia.. hehehe.. cntik bju dia.. pink kaler.. sweet je.. hehehe.. pas mkn kenduri dia, aku with bodyguard trus zaasss gi sogo... again.. pdhal bru je smlmnye ktorg gi sogo.. hr ni gi lg.. hehehe.. ada brg2 yg perlu dicari.. klu tak, tak kuasa aku nak gi 2,3 kali.. penat oooiii.. pas sogo, gi plak alamanda.. merata ceruk la ktorg gi hr tu m'cari brg2 keperluan... penat2...

while waiting fida.. lmbt weiii minah ni.. hahaha.. pdhal dia cri kete aku tak jmpa.. kakakaka...



aksi2 gediks anak2 dara.. smpai2 je kecoh nak b'gambo.. huh...

ni la pasangan pengantinnye.. cntik kan?? bju dorg ni, mak si fara yg jahitkan.. cntik.. ska kaler dia.. nice je..



layan je la gambo2 minah2 yg gediks2 tu ye.. hehehe.. kat mano2 pun msti wajib ada muka dorg..

da layak jd mak bdk da si zaza ni.. huhu...

nampak tak calar2 kat kete tu?? huhuhu.. sedey weeii tp kali nmpak calar2 ni.. bl la bodyguard aku nak polish ni.. heheheh..

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner