Wednesday, 2 December 2009

(" ,)

Posted by mrs. tarmizi at 9:32 am
hmmm.. bdn pnat sgt2.. lately ni rs nak dok umah je.. mls nak gi keje, mls nak sume2 la.. blk keje pun trus zass blk umah... takde da nak kuar2 kan.. hehehe.. baik la tu.. huhuhu.. bkn baik, tp ponat... letih drive blk raya tu tak abis2 lg.. bygkan spttnya 4 jam je da jd 6 jam... punya la jammed jln.. tensen je... lenguh kaki2 aku.. hehehe.. bru terasa ruginye tak amik kete auto hr tu kan.. hahaha.. bru terasa rugi... hr tak nak pk abis2 sblm amik kete kan... hehehe... blk umah mandi2, solat trus layan utube.. skrg ni aku gile layan utube.. cite rahsia hati.. hehehe.. cite da b'zaman bru aku hegeh2 nak tgk kan.. da takde keje, anak2 pun jauh lg.. tgk je la pe yg ado..
boring sgt2... jap je da bln dua belas kan.. tak lama lg kakak da darjah 2, angah thn 1... adk pun da nak msuk tadika.. beso2 da anak2 umi... hehehe.. miss dorg la...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner