Wednesday, 9 December 2009

Big Day

Posted by mrs. tarmizi at 11:27 am
haaa.. ni raya kedua punya program.. big day!!! big day la sgt2 kan.. hehe.. umah mak aku ada kenduri raya kedua tu.. kenduri tunang.. hehehe.. dr ptg smlm nye smpai la ke hari knduri sbuk je umah aku.. riuh rendah.. tp best!! aku ska klu umah ada knduri.. rmai... sume adk b'adik ada.. ms ni la nak jmpa sume2 kan.. gosip2 gitu.. hahaahaha...
tak nak cite pjg.. tgk gambo je la ye...

tukang wat bunga rampai.. hehehe...

sirih junjung..

tokeh buah.. huhuhu..

hantaran yg plg aku suka. bahulu.. mak ikan with anak2 dia.. so cute..

haaa.. yg ni plg cntik.. sb?? sb aku yg wat.. hahaha...

yg ni pun aku suka.. comel..


amik ko.. penuh stu katil.. total sume skali ada 35 bekas.. gile... dengki aku.. hehehe..



haa.. ni la pengantin nye.. cousin aku.. bru b'tunang, bln 3 ni insyaAllah, di ijabkabulkan.. hehehe..




mak andam.. bidan terjun je ni.. hehehe..

rombongan pengantin lelaki da smpai.. b'bincang pe yg ptut.. next acara sarung cincin.. n bla bla bla.. tak larat da la nak letak caption.. tgk gambo je bley???

both kek dpt dr pihak lelaki.. yg atas tu sdap.. fresh cream.. tak muak.. best...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner