Monday, 14 December 2009

12-12-2009

Posted by mrs. tarmizi at 10:29 am
ni entry hr sabtu... tp lmbt update.. hehehe.. tak sompek... hr sbtu mcm biasa, kna OT.. kul 12 bru msuk ofis.. hehehe.. smentara tgu bos beso smpai, aku pekena megi dlu.. lapo sgt2.. dr pg tak mkn.. layan la megi sorg2.. tak best btol.. mkn pun 3 sudu je, pstu msuk tong sampah.. takde mood nak mkn.. hahaha.. bley kurus klu slalu takde mood mkn cenggini.. huhu..
kul 1 lbh bru bos smpai.. siap2 kan sume keje2 dia sblm dia g oversea isnin ni.. penat lor... kul 4 lbh bru blk.. trus zass gi bangi, nak cri cakuk utk langsir.. pstu trus blk umah.. tgu org anto brg2 yg aku beli.. hoooreeeyy... best!!
while aku kat ofis bz wat keje, bodyguard aku ngan adik aku gi KLIA.. pick up adik aku yg bru smpai dr sabah.. hehehe.. next weekend msti yg plg best.. sb sume adik b'adik aku dpt b'kumpul.. huhu.. harus wat mkn beso2.. tak sabo da ni.. huhu...

lunch aku hr sabtu hr tu.. ^_^

family adik aku yg bru smpai dr sabah.. ms ni kat cheras.. tgh tgu membe dia.. ada bisnes beso ni.. hehehe.. tokey beso from sabah.. bl aku nak jd tokey ni.. hehehe..


alya qistina.. da beso da bdk ni.. mula2 malu ngan aku... pastu siap suh wat lawak lg.. pnat plak aku mengacan dia.. hehehe.. best ek rmai anak sedara ni..

huhuhu.. 2 brg2 aku yg bru smpai.. akhirnya.. tak sabo nak tgu 21hb ni.. hehehe...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner