Sunday, 22 November 2009

ME

Posted by mrs. tarmizi at 1:31 pm











aku yg makin gemuks.. dan akan b'tmbh gemuks.. hahaha.. tgk la dagu2 aku tu.. org lain dagu nye selapis je.. aku?? b'lapis2 ko.. huhuhu.. sedih2..

aku yg makin hr makin b'kembang2 bdn aku.. hahaha.. makin naik pipi2 aku.. huh.. tak ska.. asyik demam memanjang, tp bdn still naik kan.. pelik btol.. hahaha.. demam tp still selera mkn.. mcm mana tu?? pelik kan??? hahahaha... bl nak kurus ni.. pnat la bdn besar2 ni.. tak larat nak jln.. huhuhu...dagu pun da b'lapis2.. perut pe kan lg... hahaha.. bodyguard aku ckp, biar perut aku tu smpai 4 lapis.. dia ska... hampeh je kan.. perli aku la tu.. huh... kang btol2 4 lapis kang, awk plak yg lari.. hahaha.. tp smlm aku timbang kat watson jusco balakong, turun 3kg.. m'jadikan berat aku skrg ____ kg???? hahaha... rahsia beb... malu... btol ke turun??? huhuhu... semangat ni.. hahhaa.. entah2 timbang tu rosak kan.. kakakakakak.. blk raya ni aku nak tmbang lg.. klu btol, bgs... hehehe.... tp nape ek muka aku nmpak makin bulat je.. klu da trun berat, msti la muka aku runcing skit kan.. hahahah... poyo je.. huhuhu...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner