Sunday, 22 November 2009

iRfaN

Posted by mrs. tarmizi at 12:52 pm
ni gambo2 irfan yg aku amik ms dia hr ke-12... skrg ni da hr ke brapa da... msti lg besar.. rindu wei ngan bdk tembam ni.. sgt2 la baik.. tdo je keje nya.. bgn pun sb nak nyusu n mandi.. tp ms org nak pakaikan dia bju, smpat lg tdo tu.. b'tuah btol la.. hehehe.. bgs2.. snang mama ko nak jg... tak mcm abg dia si gemuks tu.. mlm je, sume org tak leh nak tdo.. asyik memokak je.. huh.. geram je aku... ngan aku2 skali kna enjut buai dia ms mama dia dlm pantang dlu.. byk sgt akal dia.. nak kna b'dukung je.. hehehe.. tp skrg da besar, da baik da.. snang je... bg mkn, pstu pndai la dia gi main sndiri.. n skrg da makin gemuks.. hahaha... marah oooo bl org pgl dia bdk gemuk.. mau di ligan nye... hehehe...




0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner