Friday, 20 November 2009

AZAM BARU

Posted by mrs. tarmizi at 10:50 am

huhuhu.. tgk tajuk je da gelak ngekek2 da.. hahaha.. btol ke aku b'azam ni?? tak pnah lg la seumur hdp aku nak wat azam2 ni.. mmg ada azam, tp slalunya hangat2 taik ayam je.. hehehe.. tak senonoh kan... tp2 thn bru siap psg azam.. nak mcm ni la thn ni, nak ubh ni, nak ubah tu la.. mcm2 la.. tp stu pun takde.. hampeh je.. tp kali ni aku mmg b'janji akn wat btol2 azam aku ni.. hehehe.. ayat ye2 je kan.. skema je rupa... tp takpe, kt tgk lama mana aku leh tahan, lama mana aku bley disiplin kan diri aku supaya pe yg aku azam kan ni t'capai.. hahaha.. pe azam aku tu ek??? jeng jeng jeng.. hahahah.. rahsia lorrr... klu btol2 jd, n dpt pe yg aku nak.. kiranya t'capai la azam aku tu kan.. bru aku publish besar2 kat cni.. hehehe.. so, wait n see...

hmmm.. aku pun tak brapa confident la aku bley wat.. hahaha.. rs2 mcm 2 mgu je kut bley tahan.. tp takpe... i have to try... kna wat jgk.. for myself.. huhuhu.. chaiyok2 lily.. u can do it.. caya lah.. hahaha..

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner