Thursday, 22 October 2009

_huhuhu_

Posted by mrs. tarmizi at 3:55 pm
last friday kan aku cuti.. blk kpg settle psl pertukaran skolah anak2.. so mlm khamis tu harusla kuar dlu ngan bodyguard aku kan... lgpun aku da brapa mgu dok b'zikir kat telinga dia, aku nak mkn durian.... agak nya dia pun da pnat kut dgr aku dok b'zikir tu.. so, dia pun bwk la aku pi bli durian kat seri kembangan nu haaa... beli sbijik je.. lepak2 smbil mkn durian kat jambatan p.jaya... hahaha.. jd keje kan.. yg sweet nya ms nak beli durian tu... ada la serangga pe ntah namanya.. aku pun tak ingat r nama dia.. dok melilau2 kat aku ni ha... naik rimas aku.. dok tepis kiri kanan.. ada skali tu, serangga tu dok kat atas tepi tdung aku.. my bodyguard tlg tepiskan... pstu bdk yg jual durian tu nmpak.. dia siap sound lg... "syg btol abg kat akak ni ye.. naik cmburu sy tgk".. hehehe.. bodyguard aku t'sengih2 je "hiissshhh... msti la syg"... hohohohoho... malu seeeiiii.. hehehe.. but it's so sweeeetttt... i likkeeee..
da msuk kete siap sengih2 lg.. tak abis tu... ska sgt2.. gediks kan??? pastu siap sound lg.. awk, pas kawen tak layan sy mcm ni.. siap ooooo... sepak2 je nti.. hahahhaah... bodyguard aku gelak2 je... jg ek.. mcm mana skrg, mcm tu la bl da kawin nti ye... hehehehe...
...MR BODYGUARD..... blk r cpt.. rindu ooooo....

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner