Tuesday, 27 October 2009

geram...geram...geram...

Posted by mrs. tarmizi at 9:04 am

eeeeeeeeeeeeee.... geram btol la.. pg2 lg da nguji kesabaran aku... huh... kete b'tuah tu rosak lg... dia punya tempt. naik giler... da smpai hjg da.. skit lg je nak meletup... hahaha.. riso je aku.. da la bwk anak2 dara org.. klu meletup aku sesorg je dlm kete tu takpe la... ni ada nyawa2 lain lg, jenuh jgk nak m'jwb nti... fuuuuhhhhh... menguji kesabaran btol kete ni... slalu sgt nyusahkan org psl kete ni... col org sna sni mtk tlg... malu oooo.. tp nak wat mcm mana... t'paksa... hrp2 pasni takde mslh mcm ni lg... hr ni hr last aku ngadap sume ni.. da tak larat da... da pnat.. hopefully....





tetiba je gambo 3 org bdk b'tuah ni... hehehehe.. takde kna mengena ngan entry kan??? pedulik la... hehehe.. rindu sesangat ngan dorg... rindddduuuuuuu sssssggggggggtttttttttttt2.. tak smpurna hdp aku skrg ni slg dorg takde dpn mata aku... jeles tgk org lain.. ada family sm2.. bl la aku nak dpt blk family aku ni????????? cpt la dpt umah.. aku nak bwk anak2 aku dok ngan aku.. nak jg dorg, nak masakkan mknan favourite dorg... nak bwk dorg jln2.. nak wat sume2 la ngan dorg... tak sbr sgt2 da ni... tlgggggg la cpt bg umah oooooooiiiii... hahaha.. meroyan da aku ni.. huhuhu...

kakak, angah & apit... umi rindu sgt2... rindu yg t'amat2.. rindu ngan syg2 umi.. buah aty umi.. miss u ssssssssssssssssooooooooooooooooooo mmmmmmmuuuuuuuuuccccccccccchhhhhhhhhh....

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner