Thursday, 22 October 2009

bosan + geram + tensen + runsing = gilleerrrr.......

Posted by mrs. tarmizi at 10:29 am

huh!!! tajuk je pun da tunjukkan mcm mana seksanya aku nak tgung kan... hahaha... kepala aku da nak pecah da tahan sume tu... rasa nak amik cuti sbln, gi bercuti sorg2.. bley??? bley la klu ada duit kan... hahaha.. ni duit pun tak mandang.. mcm mano tu????

tak bestnye mgu ni... bodyguard aku pun kursus smgu... sok bru blk.. lg la b'tmbh bosan.. takde org yg nak tadah telinga dgr cite aku.. cpt la blkkkkk... nak luah kan sume2.. biar smpai t'kuar taik telinga dia dgr aku bebel pe yg aku tak puas aty spnjg dia takde ni... hahaha... sabo ye bodyguard... hehehe...

miss him... miss my kids.. miss all of them.. bl la nak dpt kumpul sama2 ni.. lama rasanya.. hdp tak mcm org lain.. org lain sbuk ngan family msg2.. aku t'kontang kanting sorg2 kat cni.. sgt la tak seronok... bosan je... mcm takde life!!!!!!!!!!... boooooooooosssaaaannnnnnn!!!!!

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner