Wednesday, 16 September 2009

yuhuuuu!!!!

Posted by mrs. tarmizi at 5:07 pm
sdar tak sdar this week da nak raya kan... hehehe.. best ooo.. sok blk kampung!!!! tak sabo nak tgu sok ni.. msti mlm ni tak leh nak tdo.. hehehehe.. rindu ngan anak2.. rindu sgt2 ni.. rasa nak terbang je, cpt skit smpai kan... hahaha.. kakak, angah & afiq... tgu umi blk ek.. umi nak cium puas2... rindu sgt2...
so korg2 sume, aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI... maaf sekiranya aku ada t'kasar bahasa @ aku t'kecikkan aty korg kan...aku skrg ni kan asyik pok pek pok pek je mulutnya... mana la nak tau t'lepas ckp ke.. ataupun ada perangai aku yg korg tak b'kenan kan.. t'gediks skit ke... hahhaha.... maaf ye... 0-0 la ye??? hehehehe...
korg2 yg tau umah aku tu, jmput2 la dtg ke umah.. roger2 dlu ye....
SELAMAT BERHARI RAYA... HATI2 DI JALAN RAYA... HATI2 MEMANDU YE...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner