Friday, 4 September 2009

LANGAU... OOOO... LANGAU....

Posted by mrs. tarmizi at 9:25 am

hmmm... tgh marah sgt2... sedey... sume ada la... pg2 ni msuk ofis dgr cite2 psl aku... aku pelik la... aku tak kaco org pun... tak amik tau hal org pun... korg nak watpe pun korg punya psl la kan... as long as korg tak kaco aku, tu hal korg... korg nak pakai pe, nak mkn pe, nak tonggeng ke nak t'balik ke... tu hal korg, mslh korg... tp aku pelik nape langau2 ni dok sbuk hal aku... dok sbuk nak amik tau psl aku... pehal ko???? ada aku kaco ko ke??? tak kan??? so... mind your own bisnes la... wat hal msg2... ada aku kaco laki ko ke??? aku tak knal pun ko sapa... ska2 aty ko je wat cite psl aku kan... klu ye pun aku ada sugar daddy ada aku kaco ko?? tak kan??? yg bela aku tu bpk sedara ko ke??? tak jgk kan??? so blah la.... yg ko sbuk sgt nape??? mulut mcm puaka!!!! aku janda pun takde nya aku bodo nak wat bnda2 mcm tu... eeeeeeeeeeeeeeeeeeee... klu la tak sabo mmg aku da gi sepak je langau ni... ska2 aty je wat cite aku ni ada org BELA... waaaaa.... baik punya cite kan...




nape manusia ni bl tgk org snang skit mula la dia pk bkn2... slh ke aku snang??? aku snang bkn hasil dr keje2 mcm tu... never!!!!!!!!... aku usaha sndiri... aku susah payah sndiri... kuar pg, blk mlm bkn sb aku gi wat keje2 bodo tu... aku tau pe aku wat... aku msh tau halal dan haram... lgpun duit2 tu utk anak2 aku... takkan la aku nak bg dorg makan, nak bg dorg m'besar dgn duit haram mcm tu... ada ko pk???? klu ko aku tak tau la kan.. mgkn ko wat.. but not me... so, pls... jgn smpai aku hlg sabar... renti kan la keje2 tu... wat la keje yg b'faedah skit... byk lg keje ko bley wat dr sebarkan cite2 mcm ni kan... aku tak kaco ko, so pls jgn kaco aku... tak sume janda perangai nye buruk... i still have my pride... i know what i'm doing... dan yg pnting tIAp2 perkara yg aku wat, aku wat utk anak2 aku... so, i'll make sure sume tu halal... jgn ska2 nak cite psl aku klu ko tak tau... ko jeles ngan aku pesal??? tak laku ek??? hehehe... tp org ada jodoh msg2... tgu je la jodoh ko... klu nak cpt jodoh tu, jg la tutur kata kt ek... aku pun bkn la bgs sgt... tp klu mulut da mcm longkang, laki pun tkt nak dekat cik kak oooiiii...


SUSAHNYA HIDUP NIE.... TENSEN2...

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner