Tuesday, 11 August 2009

_sedey :-( _

Posted by mrs. tarmizi at 11:35 am
sedey sgt2... sb muka aku jd cenggini... tak tau nape... tp yg pasti pas amik darah kali ke brapa entah..trus jd mcm ni... mula2 just naik bintik2 merah je... ingat kan jerawat... tp soknya jd makin teruk... getting worst ms kat kpg... rmai yg ingat aku kna demam campak... tp smlm gi klinik, doc ckp bkn... dia kt maybe efek sb amik darah tu @ aku ni alergic ngan ubt... tp slama ni aku tak pnah pun alergic apa2... sume ok... mkn lg la tak pnah alergic... sume hentam... pantang jumpa makan ada la...hehehe...riso sgt pk psl muka ni... bkn kat muka je... abis sume bdn2 aku naik cenggini... huhuhu... nape ek??so, smlm cuti lg... asyik cuti je.. tak ska...ujian utk aku ni... sabo2... huhuhu..


nie ms hr jumaat last week.. naik bintik2 merah je dlu..

haaa.. yg ni plg gambo aku hr ni... makin byk... byk giler... klu tgk dekat2 geli pun ada.. aku nak sentuh muka aku pun takut... sakit... sedey2...

so, hr nie t'paksa la aku cenggini je... malu oooo... msti org t'kejut tgk muka aku...mcm shrekk....

tetiba je rindu muka aku yg lama...hehehe...cepat la baik...

2 comments:

Anonymous said...

tula...bersyukurla ngan apa yg ada....walau tak kurus..oppsss....hakhakhakhak....

liliy's on 14 August, 2009 said...

oooiiittt... kurus2 jgn sebut ek.. sensitif ooo...hehhehe

 

Template Design By:
SkinCorner