Tuesday, 25 August 2009

_SaHuR_

Posted by mrs. tarmizi at 10:36 am

hehehe... da nama pun bln posa kan... so, sahur la... aku ni dr anak dara smpai la skrg, mmg pyh sgt2 nak bgn sahur... klu bgn pun aku minum air je... pastu dusshhh.. smbung tdo... syg tdo lg dr mkn kan... smpai abah aku bising2 la kat emak aku, ater pyh sgt anak sulung dia ni nak bgn sahur kan... hahaha... tdo tu nikmat oooooo...

tp thn ni pecah rekod r... aku bgn sahur tuuu... wpun bru 2 hr aku bgn sahur, tp bangga ooo.. hehehe... tu pun sb kna sound ngan anak aku kan...

kakak : umi bgn sahur tak?
aku : bgn la...
kakak : bgs... kakak pun bgn sahur. klu tak bgn sahur, tak pyh la pose... tak dpt pahala tau umi, ustazah kakak ckp..
aku : :-(.. ye la...

kan da kna ngan anak sndiri... malu ooo... da la dia rajin gi terawih kan... isshhhh3... anak sapa la tu... hehehe...yg si adik plak, tak abis2 dok cite dia tak tgl pose lg... pose penuh tu... hampeh je... pdhal jenuh kena kejaq ngan tokwan dia sb bl tya je dia msti dia ckp 'afiq posa la... tak tgl lg...' pdhal kat tgn ada roti, kopok b'bagai kan... lg mau ckp dia pose... eee... b'tuah btol... siap request kat opah dia suh masak lala, sb dia nak mkn utk bukak pose nti... sabo je la... ko ni kan adik... mmg byk songeh tau... ada je akal tu... eeeeeeeeeeeeeee....angah mcm biasa, low profile... tak byk cite... diam je... klu tya, 'ajit ok je umi'... so sweet...

ni yg wat RINDU kat dorg ni.... tak sabo nak blk raya r.... tak smpat lg nak rasa b'buka ngan dorg... nak blk kpggggg!!!!!!!!!!!!!...


_bdk nakal_ nmpak sgt kenakalan dia tu... eeeeeeeeeee....

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner