Monday, 24 August 2009

_KeNduRi_

Posted by mrs. tarmizi at 3:57 pm
cite ni da basi da sbenonya... tp aku nak update jgk.... hehehe... sb tak smpat nak update sblm2 ni kan... 15hb hr tu umah mak aku ada wat kenduri... kenduri sambut pose... best ooo... meriah... mcm knduri kawen pun ada... hehehe... masak ramai2... da tentu2 la mak aku chef kan... dia msak tiga jenis lauk... dalca ayam, ayam masak merah, kari daging... paklang aku plak masak kurma kambing... perggghhh... sedap ooo.. tp aku tak leh mkn... nti pening... tak mkn pun da pening, klu mkn msti tak bangun trus... huhuhu... pstu ada air asam... jelatah... nasi minyak n nasi putih...
ramai siutt... kul 1.30 lauk da abis... ktorg pun tak smpat nak mkn... mkn je la pe yg tgl.. sedey btol la... tp alhamdulillah... sume puas aty... sume enjoy... hehehe...


tgh sibuk memasak kan....


mak aku yg dok sbuk menggoreng ayam... asyik kan curi je ayam tu... hahaha... cucu ramai sgt..


my cousin... nurul...

nie sbelah mlm.. ktorg dok sbuk msukkan goodies dlm beg... tp byk yg hlg... sume hlg dlm mulut... ramai bebeno bdk2...

antara tetamu yg hadir... ada 4 khemah sume... tak smpat r nak amik sume gambo...

mak n cik ida... senyum t'paksa tu... hehehe..

aku pun kna cedok lauk.. huhu... ingat leh la nak vouge skit kan... hahaha..

penutup... layan la gambo si aiman ni ye... nak mkn sndiri.. byk songeh btol... da la gemuksss.. hahaha... marah ooo klu org ckp dia gemuk... hehehe..

0 comments:

 

Template Design By:
SkinCorner